Autamme asiakkaitamme kehittämään tavoitteellista johtajuutta
ASIAKASKESKEINEN STRATEGIA
Aidosti asiakaskeskeinen strategia painottaa erityisesti asiakkaan tarpeita ja odotuksia ottaen samalla huomioon, miten eri asiakkaat luovat arvoa omalle yritykselle.
RYHMÄDYNAMIIKKA
Anna tiimillesi suunta ja vapaus ylittää odotuksia, ymmärrä yksilöitä ja heidän tapaansa tehdä töitä ja lisää työntekijöittesi sitoutumista yritykseesi.
SUORITUKSEN JOHTAMINEN
Suorituksen johtamisessa on olennaista asettaa hyvin määritellyt tavoitteet ja suorituksen mittarit. Johtajalta taas vaaditaan taitoa valmentaa ja antaa rakentavaa palautetta.
VASTUUVELVOLLISUUDEN KULTTUURI
Jotta sovitut asiat saadaan tehtyä, jokaisen tulee ymmärtää oma henkilökohtainen vastuu. Johtajan on osattava hyödyntää tätä dynamiikkaa tiimityön fasilitoinnissa.
MUUTOSJOHTAMINEN
Muutosprosessissa tulee väistämättä eteen häiriötekijöitä. Muutosjohtamisen periaatteita ymmärtämällä ja hyödyntämällä nämä voidaan välttää.
ERINOMAISTA JOHTAJUUTTA YKSILÖFOKUKSELLA
Menestyksellinen johtaja on keskeisessä roolissa luottamuksen, ja sitä kautta tuloksen rakentamisessa. Jotta luottamus syntyy, johtajan tärkeimpiä taitoja ovat jatkuva oppiminen ja reflektointi, valmennus ja mentorointi.